Jobb

Just nu känns det som om jag jobbat dygnet runt men just nu har jag även en period när jag tycker det är skoj igen. Detta kan bero lite på att jag fick jobba ute på fältet igår tillsammans med en underbar kollega.
Detta fältjobb gör att jag kan överleva det andra fram till januari.

Kom hem vid 20:30 igår. Då hade jag jobbat, hämtat Mojjo och skjutsats Julias termobyxor till hennes mamma eftersom hon glömt dem. När vi kom hem skulle Mojjo ha sitt vanliga kvällstjaffs, kattfan skulle skrika lite extra och ymot skulle rastas. Själv var jag så trött så ögonen gick i kors på mig.

Men strax innan 23 ramlade mina ögon igen, kom inte ens ihåg att jag vaknade när Mogge kom hem vid den tiden. Men nu är man uppe igen, fit for fight för jobb igen.
Sitter här och känner hur Lillefot hickar, och hickar, och hickar. Snart får man göra lite nytta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0