Dagen efter..

Igår hade jag en kanonbra födelsedag. Var så nöjd när jag gick och la mig.

Men sedan vaknade jag vid 3-ståret i natt av att jag knappt kunde andas, hostade så halsen känns som ett sandpapper, snoret rann och jag hade feber. FY!!!
Fick sova ett par timmar till innan det var dags att kliva upp men nu sitter jag här och mår som en påse med hundavföring. Hesare än Robert Gustavssons karaktär som dricker klorin i Nilecity.

Ikväll ska det jobbas en stund med syster Bärgare. Det ser jag faktiskt fram emot trots förkylningen. Men sedan blir det nog att ta det lugnt resten av helgen. Söndag är det medningen att jag skall åka till Stockholm på rep.utbildning men mår jag så här blir jag nog hemma. Kan ite koncentrer mig med huvudvärk, feber och denna hosta.
Men jag hoppas jag har piggnat till mig tills dess. Vore lite skoj att komma iväg. Utbildningarna brukar vara rätt roliga och lärorika.

Nu ska jag stoppa huvudet i duschen så man kanske känner sig lite piggare. Sedan ska jag invänta rätt tid för att hämta busungarna. Äntligen kommer dom tillbaka till oss efter en vecka hos deras mor.
Har saknat dom massor!!

Kommentarer
Postat av: GS

Jag skäms över att jag inte gratulerade dej igår :( Men jag skriver ett grattis idag istället!

Hoppas du bli kry så du kan besöka den stora staden där nere i söder.

2010-05-07 @ 17:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0