Dagen..

Idag har vi storhandlat, en hel STOR vagn full med varor. Lägg märke till att vi redan börjat bunkra blöjor.
Matnotan var lång denna gång, allt från tandkräm till allt i frysen. Men det är skoj när man kommer hem och får packa upp allt. Full kyl, frys och skafferi. :)

 

Efter shoppingen åkte vi och hämtade min älskling som jag saknat hela dan. Klockan var då 12:30 så jag hade inte hunnit sakna allt för länge. Lämnade henne på dagis 06:45 imorse.
Där blev vi kvar en lång stund för att Mojjo skulle få göra klart sin snögubbe. Kladd och gegg.

Sedan bar det av för att hämta de andra barnen och visa Julia hennes 2 nya skor som genast blev poppis.
Jag vet vad småtjejerna gillar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0