Mitt kylskåp

Har fått en utmaning med en fråga vad jag har på mitt kylskåp så jag tänkte svara på de.

  • UL-bilderna på Lillefot hänger där lite på sniskan. Vår son :)
  • En 6:a eller 9:a. Den är Mojjos.
  • En fin teckning full med hjärtan som Mojjo ritade åt Mogge för några veckor sedan.
  • En dikt med tryck från Mojjos hand som hon gjorde på dagis för något åt sedan.
  • Alla barns scheman som jag knåpat ihop, dagis, skola, barnvakt mm.
    (Mitt och Mogges schema hänger på andra sidan kylskåpet)
  • En bild på min mor i en magnet med dikt. Den har Mojjo fått i julklapp nått år.
  • Nån annan magnet där det står att jag ska hålla hårt i min man för att han kan bli inne igen.
  • En massa svarta magneter som vi fått från Mogges farbror. Världens bästa magneter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0