Till veterinären..:(

Nu har Ymot haltat i flera dagar och det ser inte ut att bli bättre. Idag kunde han knappt ta sig nerför trappen när vi skulle på promenad så då ringde jag till veterinären.
Imorgon ska vi åka in och kika lite på benet. Förhoppningsvis är det bara en muskelsträckning eller stukning, men tyvärr är ju jag en sådan människa att jag befarar det värsta.

Min bebis!!!

Just nu blir han bortskämd med hundgodis, ligga på sin nya sköna fäll och bara mysa och bli klappad, pussad och kramad. Älskar honom nästan lika mycket som mitt barn :)


Kommentarer
Postat av: Mela

Hoppas de går bra hos Veterinären....

2010-09-30 @ 08:18:32
URL: http://skjutenskata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0