Hoppsan, ännu ett inlägg.

Ja, va fan ska man göra.


Sitter här i väntan på att mina och Mojjos muffins ska bli klara i ugnen. Vi testar vår nya muffinsplåt idag.
Eller jag testar och Mojjo äter upp smeten som blev kvar i skålen.

I mitt liv händer fortfarande inte så mycket. Jag jobbar, trivs enormt bra med mitt jobb, har världens gulligaste och goaste arbetskamrater och när jag inte är där njuter jag av familjen till fullo.
Det händer väl lite saker, det gör det, om jag ska vara ärlig. Men inget jag tänker skriva ut här förrän det är helt klart.

Barnen växer och frodas båda 2. Lillefot börjar närma sig året och Mojjo är snart stor 6-åring.
Helt otroligt vad tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0