Frågor

1. Var är din mobiltelefon? På köksbänken tror jag.
2. Var är din andra hälft? Mogge står och lagar mat.
3. Ditt hår? Utsläppt och oklippt. FY!
4. Din mamma? Är en underbar människa.
5. Din pappa? Finns inte i livet längre men finns i mitt hjärta, sinne och minne.
6. Det bästa du vet? Min lilla busunge.
7. Din dröm i natt? Att lillefot kom ut.
8. Din dröm/ditt mål? Att ge mina barn de dom behöver för en lugn och trygg uppväxt.
9. Rummet du är i? Vardagsrummet, i soffan.
10. Din hobby? Foto, redigering och djur.
11. Din skräck? Mörkt och djupt vatten.
12. Var vill du vara om sex år? I ett hus på landet en bit utanför Sundsvall-
13. Var var du igår kväll? Hos Alex en sväng, annars hemma.
14. Vad är du inte? Smal?! :)
15. En sak du önskar dig? Att Lillefot är frisk och kry när han kommer ut.
16. Var växte du upp? I Jämtlands mörka skogar.
17. Det senaste du gjorde? Bakade en rulltårta innan jag satte mig vid datorn.
18. Dina kläder? Mjukbyxor och linne.
19. Din tv? En LG? På den visas just nu lyxfällan.
20. Ditt/dina husdjur? Hunden Ymot, katterna Dino och Spike.
21. Din dator? EN ASUS som just nu är på dygnet runt.
22. Ditt humör? Glad och förväntansfull.
23. Saknar någon? Min far allra mest.
24. Din bil? En Zafira pga stor familj.
25. Något du inte har på dig? Strumpor och skor.
26. Favoritaffär? Maxi, MAT! Annars älskar jag BOOM.
27. Din sommar? Kommer spenderas på stranden med barnen.
28. Älskar någon? Ja min familj.
29. Favoritfärg? Grön.
30. När skrattade du senast? Nyss.
31. När grät du senast? Minns inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0