Om oss?!

Vad heter ni?
Lillan och Mogge kallas vi iallafall.

Hur träffades ni?
På drakborgen med barnen. Sedan den dagen har vi inte varit ifrån varandra ett helt dygn tror jag.

Hur länge har ni varit tillsammans?
ca 2 år.

Bor ni ihop?
Ja, det har vi nog gjort sedan vi träffades, dock så hade Mogge kvar sin lägenhet i några månader ifall de inte skulle fungera.

Har ni barn?
Ja, Mogge har 2 och jag har 1 och vi väntar ett gemensamt.

Har båda körkort?
JA!

Kommer du ihåg er första kyss?
OH ja, och hans blåa tröja :)

Vem sa "jag älskar dig" först?
Han gjorde nog de, men vi hade pratat runt de ett tag innan.

Vem är äldst?
Jag :)

Vilka stjärntecken är ni?
Oxe och vädur.

Vem är längst?
Mogge är 8 cm längre än mig.

Vem sjunger bäst?
Troligtvis Mogge.

Håller ni varandra i handen på stan?
Ja, det gör vi ganska ofta faktiskt.

Vad har ni gemensamt?
Nästan alla våra intressen, motorer framför allt :)

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Nej, men vi hade tydligen träffats/setts.

Blev du kär vid första ögonkastet?
Kär och kär men det skapades ett enormt intresse.

Har ni nån speciell låt?
Ett par stycken. Antebellum är väl den som är "VÅR" låt.

Har ni stora framtidsplaner?
Hus, barn mm.

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja.

Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej men vi planerar... massor.

Vilket är ert bästa minne?
När vi förlovade oss, eller när vi blev med barn, andra gången.

Vem lagar bäst mat?
Helt klart Mogge.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Myser framför TV:n om vi är hemma båda 2, eller hälsar på någon bekant.

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
OH JA! Vi pussas ofta.

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?
Några kilometer.. 3-4 kanske.

Blir du lätt svartsjuk?
Nej, vilket också kan vara ett problem.

Brukar ni bråka?
Nej, jag kan räkna dom på 1 hand.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0