Utmaning

Matvanor:

Bästa maträtt? 7
Har ingen favoritmat men älskar pasta.


Bästa dryck?
Vatten är nog de godaste jag vet just nu.

Hat dryck och maträtt?
De mesta från vattnet, fisk, räkor mm. Dryck var svårare.

Bästa alkoholdryck?

Ett gott vitt vin slår det mesta.

Använder du smör på smörgåsen?
Klart jag gör.

Smågodis eller färdiga påsar?
Smågodis.

Favoritglass?

Ben & Jerrys eller Lejonet & Björnen.


Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad?

Mat för ca 2-3000 kronor. Annars blir de inte så mycket
shopping om inte barnen behöver något.

Har du mer skor än kläder?
Nej, äger knappt skor så jag klarar mig.

Favoritplagg?

De jag kommer i just nu.

Hatplagg?
De som inte stäcker sig över magen.


Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du?
Hemma i väntan på bebis.

Vad vill du bli?
De vet jag inte riktigt, men en dröm är konditor, en annan kiropraktor.

Trivs du med ditt jobb/din utbildning?
Ja jag uppskattar jobbet mer nu när jag går hemma. Saknar de.

Är lönen viktigast?

Nej, men den är enormt viktig för att man skall få ett drägligt liv.


Boende:

Lägenhet eller hus?
Bor i lägenhet just nu men nog blir de hus så småningom.

Framtidsplaner med boende?
Hus någonstans i Njurunda. Men nytt eller gammalt...?

Litet eller jättestort?
Just nu bor vi trångt men mysigt.

Drömboende?
Lite på sidan av men ändå nära till stan. Mycket natur och djur.

Landet eller mitt i stan?
Landet.




Lite allt möjligt:

Har du barn?

JA! Mojjo och snart Lillefot, Bonusbarnen Julia och Tindra och extraungarna Alex och P.

Är otrohet okej?
Jag vill svara rakt upp och ner NEJ, men samtidigt vet jag inte om jag kanske skulle förlåta Mogge om han skulle vara otrogen, beroende på var vi är i vårt liv. Jag tror de är lättare att säga nej än att bara lämna allt om de någon dag skulle ske.

Älskar du någon?
Ja, Mogge, mojjo, Lillefot, busungarna och överig familj och vänner. Alla på olika sätt.

Betyder familjen mycket för dig?
Min familj är mitt allt.

Är du lojal?
Ja.


Tycker du om att dricka dig full?
Nej, de har hänt ett fåtal gånger sedan jag drack något för första gången när man var tonåring.

Hemmafest eller krogen? Hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0